Klachten
Endolumia wil graag dat al haar relaties tevreden zijn over haar dienstverlening. In alle contacten met onze relaties hechten wij veel belang aan een persoonlijke en professionele wijze van communicatie. Het kan wel eens anders lopen dan verwacht. In dat geval horen we graag van u. Zodat wij er samen kunnen uitkomen. En om van onze fouten te leren. Wij hopen dat met een goed gesprek uw vertrouwen in ons hersteld wordt.
Klachten kunnen mondeling, schriftelijk of per contact formulier uiterlijk 2 weken na levering worden ingediend bij:
Endolumia
Beethovenlaan 54
6865 EB Doorwerth
- De ontvangst van de klacht wordt schriftelijk bevestigd aan de indiener.
- De afhandeling van de klacht valt onder verantwoordelijkheid van de betreffende programma manager (Anneke Valk) en wordt vertrouwelijk behandeld.
- Binnen 2 werkdagen ontvangt u een bevestiging van ontvangst van uw klacht. Binnen 2 weken ontvangt u een schriftelijke of mondelinge reactie, afhankelijk van de aard van de klacht.
- Klachten moeten binnen 8 weken worden afgehandeld. Als er een langere tijd nodig is om onderzoek te doen, moet de deelnemer hiervan binnen 6 weken in kennis worden gesteld waarbij het uitstel
wordt toegelicht. Bovendien zal Endolumia een indicatie geven wanneer men verwacht uitsluitsel te kunnen geven. - Mochten Endolumia en de indiener nu niet tot overeenkomst komen zal de klacht overgedragen worden aan een onafhankelijke derde, bij Spiegelwater mediation, te Wageningen. Het oordeel van deze onafhankelijke partij zal bindend zijn voor beide partijen, eventuele consequenties welke hieruit voort kunnen vloeien zullen door Endolumia snel worden afgehandeld.
- Klachten en de wijze van afhandeling worden door Endolumia geregistreerd en voor de duur van 5 jaar bewaard.
- Graag verwijzen wij u voor verdere informatie omtrent de procedure bij klachten naar onze Algemene Voorwaarden. Per mail te verkrijgen en altijd vrij te downloaden via de Kamer van Koophandel.